δρ. ζλατιντση
Εμβολιασμος ογκολογικων ασθενων

Προστατευτικός εμβολιασμός: Ζωτική άμυνα!

Προστασία από δυνητικά απειλητικές για τη ζωή λοιμώξεις και επιπλοκές κατά τη διάρκεια της θεραπείας και της ανάρρωσης

Εμβολιασμός

Οι ασθενείς με καρκίνο, εξαιτίας των θεραπειών που λαμβάνουν αλλά και της ίδιας της ασθένειας, βρίσκονται σε ανοσοκαταστολή.

Αυτό σημαίνει ότι ο οργανισμός τους είναι ευάλωτος και δεν μπορεί να καταπολεμήσει λοιμώξεις και ασθένειες. Για τον λόγο αυτόν, χρειάζεται να τον προστατέψουμε. Στον σκοπό αυτό, καθοριστικό ρόλο έχει ο προληπτικός εμβολιασμός.

Οι λοιμώξεις για τις οποίες συστήνεται εμβολιασμός είναι:

• COVID !9
  • Γρίπη
  • Πνευμονιόκοκκος
  • Έρπης ζωστήρας

Ο χρόνος και η συχνότητα κάθε εμβολιασμού γίνεται σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο ιατρό.

Φροντίδα τελικού σταδίου

Η νόσος του καρκίνου είναι ψυχοφθόρος και επίπονη. Πολλές φορές η κατάληξή του δεν είναι θετική. Γνωρίζουμε πόσο δύσκολη κατάσταση έχει να αντιμετωπίσει ο ασθενής, σε όλα τα επίπεδα. Γι` αυτό, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στην φροντίδα του ασθενούς, μέχρι τέλους.

Τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένας ασθενής τελικού σταδίου, είναι σωματικά (πόνος, αδυναμία, γαστρεντερικά προβλήματα, κατακλίσεις, λοιμώξεις, κ.α.), ψυχικά και πρακτικά (οικονομικά προβλήματα, αδυναμία οικιακής φροντίδας).

Η ομάδα μας προσπαθεί με κάθε δυνατό τρόπο να δώσει λύση στα προβλήματα αυτά και να ανακουφίσει τον ασθενή. Φροντίζουμε την παροχή κατ’ οίκον περίθαλψης, μέσω μιας ομάδας εκπαιδευμένων ιατρών και νοσηλευτών, αλλά και την δυνατότητα παρηγορητικής υποστήριξης μέσα στις εγκαταστάσεις της κλινική μας. Έμπειροι ιατροί, νοσηλευτές, φυσιοθεραπευτές και ειδικοί ψυχικής υγείας, είναι στην διάθεση του πάσχοντος, ώστε να κάνουν το στάδιο αυτό της νόσου κατά το δυνατό πιο ανώδυνο.